Uitbreiding online dienstverlening

Beste patiënt,
 

Onze huisartsenpraktijk is steeds op zoek naar manieren voor een zo optimaal mogelijke dienstverlening die aansluit op hedendaagse ontwikkelingen binnen onze maatschappij. Wij attenderen u dan ook graag op de mogelijkheden m.b.t. onze online diensten via onze website.

Naast actuele informatie m.b.t. onze praktijk en zorgverlening kunt u hier ook terecht voor:

  • Het maken van een afspraak via onze webagenda.
    U kiest zelf met welke zorgverlener u een afspraak wilt alsmede de datum en het tijdstip. Indien u dit wenst ontvangt u een afspraakherinnering via e-mail.
     
  • Het aanvragen van herhaalrecepten.
    Zonder tegenbericht ligt uw herhaalreceptuur twee werkdagen na aanvraag na 16.00 uur klaar bij de door u opgegeven apotheek.
     
  • Het zelf regelen van diverse zaken d.m.v. formulieren.
    U kunt uzelf o.a. inschrijven bij onze praktijk en administratieve wijzigingen aan ons doorgeven.
     
  • Het aanvragen en gebruiken van een persoonlijk account.
    Het account dient als extra bescherming van uw gegevens en geeft toegang tot een voor u persoonlijke omgeving op ons webportaal die ‘Mijn omgeving’ wordt genoemd.
     
  • Het gebruikmaken van ons e-consult.
    Een e-consult (elektronisch consult) is een tamelijk nieuwe, online consultvorm die met name bedoeld is voor het stellen van een korte vraag of het navolgen van een gestarte behandeling.
    Via ‘Mijn omgeving’ kunt u een e-consult starten. Na het indienen van een nieuw e-consult ontvangt u, binnen ten minste twee tot vijf werkdagen, een online reactie van uw zorgverlener.

 Van toekomstige uitbreidingen op het gebied van onze online diensten zullen wij u op de hoogte houden.

 Heeft u vragen over het gebruik van onze website of de functionaliteiten neemt u dan gerust contact met ons op.
 

 Met vriendelijke groeten,

 Team Huisartsenpraktijk Panacea