Nieuw telefoonsysteem

 

Vanaf heden werken wij met een nieuw telefoonsysteem. Reden is dat de drukte aan de telefoon fors is toegenomen waardoor langere wachttijden zijn ontstaan. Tevens is er daardoor meer assistentie nodig om alle andere taken ook uit te kunnen voeren. Daarom zijn we op zoek gegaan naar andere mogelijkheden.

Het grootste voordeel van het nieuwe telefoonsysteem zal zijn dat de wachttijd geminimaliseerd zal worden en u sneller direct met uw vraag geholpen kunt worden. Als u met de praktijk belt zult u een keuzemenu horen. Hierin kunt u kiezen waarvoor u belt; wilt u een advies, een afspraak, een herhaalrecept, een uitslag of heeft u een administratieve vraag? Daarna krijgt u een tijdstip waarop u zal worden teruggebeld door de assistente.

We willen u er nogmaals op wijzen dat u uw afspraken en uw herhaalrecepten ook online kunt bestellen via het portaal. Ook het inspreken op het herhaalrecepten-bandje blijft mogelijk. Graag zouden wij u willen vragen om de recepten niet meer telefonisch te bestellen bij de assistente; dit zou al heel veel telefoontjes voor hen schelen!